accud magnet stand 281-060-01 پایه ساعت ۶۰ کیلویی آکاد (Accud) کد ۰۱-۰۶۰-۲۸۱

قیمت اصلی تومان880.000 بود.قیمت فعلی تومان830.000 است.

%6
قیمت فروش

موجود

توضیحات

خرید پایه ساعت ۶۰ کیلویی آکاد کد ۰۱-۰۶۰-۲۸۱

پایه ساعت  آکاد ۲۸۱-۰۶۰-۰۱ ساخت چین و تحت لیسانس اتریش میباشد و قابل استفاده برای ساعت اندیکاتور و ساعت شیطانکی میباشد. این پایه ساعت مگنتی Accud دارای پایه ای به شکل V میباشد که باعث استفاده از این محصول در سطوح صاف و غیر صاف میشود.  پایه ساعت مگنتی آکاد دارای دکمه ای ست که با چرخش آن، شما میتوانید حالت آهنربایی پایه را فعال و یا غیرفعال کنید.

مشخصات فنی  پایه ساعت آکاد کد ۰۱-۰۶۰-۲۸۱

وزن پایه ساعت آکاد ۲۸۱-۰۶۰-۰۱ آن ۱۵۰۰ گرم میباشد و سایز سوراخ ساقه آن  Ø۸mm، Ø۴mm، ۳/۸″ میباشد. این محصول دارای پیچ تنظیم ظریف Fine Adjustment میباشد. پایه ساعت مگنتی Accud دارای ارتفاع ۲۳۱ میلی متر و طول بازو  ۱۵۵ میلی متر میباشد و با محدوده تنظیم دقیق ۲۰ درجه و  نیروی مغناطیسی  ۶۰ کیلوگرم قابلیت سنجش بر حسب میلیمتر را داراست.

شما همچنان میتوانید همراه با این پایه، ساعت اندیکاتور ۲۳۳-۰۱۰-۱۱ Accud را از ما خریداری کنید. پترو ابزار نمایندگی محصولات اندازه گیری آکاد را دارد و این محصول را خدمت شما عزیزان همراه با ضمانت اصالت کالا و ضمانت تعویض در صورت رد شدن در آزمایش کالیبراسیون را به شما ارائه میدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در پترو ابزار تماس بگیرید.

پایه ساعت آکاد سری Accud281

نمایندگی accud

شرکت Accud

آکاد در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده است که یک تامین کننده اختصاصی ابزار اندازه گیری در کشور چین میباشد. لوازم این شرکت با توجه به قیمت مناسب و کیفیت عالی گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان می باشد. محصولات این کمپانی  دارای گارانتی و برگه کالیبراسیون و دفترچه راهنما می باشند. محصولات Accud عمدتا در آسیا تولید میشوند و در سال ۲۰۱۸ بر اساس کیفیت عالی و دقیق خود، گواهی ISO9001 را کسب کرده است. فروشگاه پترو ابزار نمایندگی فروش محصولات اندازه گیری آکاد را دارا میباشد.

امتیاز و نظر کاربران

5 / 0
میانگین امتیاز 0 امتیاز و رای
  • جنس بدنه
پایه ساعت 60 کیلویی آکاد (Accud) کد 01-060-281
  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • نظرات کاربران